RO
/
ENG
Conectare

Intrebari frecvente

I:    Nu-mi gasesc biletele?
R:  Verificati confirmarea prin e-mail de la furnizorului nostru de bilete, consultati sectiunea Bilete.

 

I:   Trebuie sa-mi tiparesc biletele?
R:  Nu, puteti aduce pur si simplu confirmarea prin e-mail pe telefon. Sau puteti tipari biletele daca doriti.

 

I:    La ce ora ar trebui sa ajung?
R: a) In cazul in care aveti deja bilete achizitionate, accesul in sala se permite cu 10 minute inainte de ora inceperii filmului.

     b) In cazul in care aveti o rezervare, va rugam sa aveti in vedere ca aceasta expira automat, din sistem, cu 30 de minute inainte de inceperea filmului. Va rugam sa luati in calcul si posibilitatea aglomerarii in zona caselor de bilete si produse.

 

I:    Pot sa mai intru daca am ajuns dupa ce filmul a inceput?
R:  Usile salilor de cinema se vor inchide in momentul inceperii filmului iar accesul in sala dupa acest moment, se va face in liniste si in prezenta unui representant CineGold

 

I:    Exista mancare si bauturi disponibile?
R:  Da, puteti cumpara bauturi si produse concession inainte de inceperea filmului. Va rugam sa retineti ca in sala de vizionare nu este permis consumul altor produse achizitionate din afara cinematografului.

 

I:   Care este politica biletelor la CineGOLD?
R: Toata lumea are nevoie de un bilet, pentru a intra la cinema. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati sectiunea Bilete sau Termeni si Conditii.

 

I:   Ce se intampla daca ma razgandesc, pot returna biletul si imi pot primi banii inapoi?
R:    Biletele nu sunt rambursabile, fie ca sunt achizitionate de la casa sau online.

 

I:   Pe cine contactez daca sunt interesat sa planific un eveniment la CineGOLD?
R:  Va rugam sa contactati Departamentul de vanzari si marketing al CineGOLD pentru a va planifica evenimentul. Pentru mai multe informatii despre gazduirea unui eveniment in spatiile CineGOLD, vizitati  sectiunea inchirieri.