Informatii - CineGold
RO
/
ENG
Conectare

Informatii

  1. Informatii

    Cand apar filme noi in program?

    Programul este actualizat saptamanal in cursul zilei de miercuri cu precadere, astfel ca pentru a fi la curent cu cele mai noi premiere si avanpremiere de la CineGold va invitam sa reveniti pe site-ul nostru, pe aplicatia de mobil gratuita CineGold sau pe pagina de Facebook. In fiecare zi de vineri se lanseaza filme noi in Premiera, iar in restul zilelor anterior datei de lansare in Romania, filmele ruleaza in Avanpremiera nationala, pentru ca vrem sa facem mai usoara asteptarea filmului mult dorit. Proiectiile in Avanpremiera au un tarif preferential, indiferent de categoria biletului.

     

    Cum pot face o rezervare?

    Rezervarile se pot face doar din contul de client online prin intermediul site-ului sau prin aplicatia de mobil “CineGold”, disponibila gratuit, pentru sistemele de operare Android si iOS. Nu se fac rezervari la casele de bilete din cinema.

    Rezervarile trebuie achitate cu cel putin 30 de minute inainte de inceperea filmului, in caz contrar acestea vor fi anulate automat de catre sistemul electronic de gestionare al biletelor si locurile devin disponibile pentru vanzare.

    O rezervare poate fi facuta pentru maxim 6 locuri/spectacol. Daca se doresc mai mult de 6 locuri, acestea vor trebui achizitionate.

    Va rugam sa achizitionati biletele in timp util si sa luati in considerare o posibila aglomeratie la case din cinema. Recomandam achitarea online a locurilor rezervate, din contul de client pe aplicatia de mobil.

     

    Cum pot accesa contul de client/ vedea locurile disponibile?

    Contul poate fi accesat prin conectarea pe site sau prin aplicatia de mobil. Dupa autentificare puteti vedea rezervarile si/sau biletele achizitionate, disponibilitatea locurilor in sala pentru o anumita proiectie, sau puteti achita online locurile rezervate.

     

    Cum pot sterge o rezervare?

    O rezervare care nu mai poate fi onorata se poate anula din contul de client, prin simpla stergere a rezervarii efectuate.

     

    De ce nu pot face rezervare daca mai sunt locuri?

    In cazul in care selectati locurile dorite si nu exista butonul “Rezerva bilete”, inseamna ca pentru proiectia respectiva nu se pot face rezervari, ci doar se pot cumpara bilete. Daca spectacolul nu mai este disponibil pentru rezervari si apare doar butonul “Cumpara bilete” inseamna ca sala a fost ocupata in procent de cel putin 60% si nu se mai pot face rezervari pentru acel spectacol, ci se pot doar cumpara biletele in limita locurilor libere ramase disponibile.

     

    De asemenea pentru filmele care se afla in pre-sales / pre-comanda, biletele sunt disponibile doar pentru achizitie, si momentan nu se pot face rezervari pentru acele proiectii. In momentul in care rezervarile sunt deblocate, acestea se vor putea face in limita gradului de ocupare a salii.

     

    Am facut rezervare si nu am primit confirmarea

    Daca ati rezervat cu succes locurile dorite, ati primit confirmarea pe ecran, insa nu ati primit e-mailul cu detaliile rezervarii, va rugam sa verificati rezervarea in contul de client, folderul Spam din e-mailul personal sau sa mai asteptati putin pana se primeste e-mailul in Inbox. Daca nu ati primit e-mailul de confirmare sau ele nu figureaza in cont la Rezervari, va rugam sa ne contactati. Locurile selectate raman active 15 minute, dupa care se deselecteaza automat in cazul unei erori.

     

    Cum pot cumpara bilete?

    Biletele se pot achizitiona de la casele de bilete, ATM (Kiosk-uri ) din incinta cinematografului , dar si online prin intermediul site-ului sau prin aplicatia de mobil, dupa conectarea in contul de client, prin plata cu cardul. De asemenea, biletele se pot achizitiona si prin cinemagia.ro cu plata pe factura operatorului de telefonie mobila. Dupa completarea datelor, veti fi redirectionat automat catre pagina de plati online securizate.

     

    Pasii pentru achizitionarea biletelor online sunt foarte simpli:

     

    Alegeti cu atentie filmul, ziua, ora, locurile;

    Dati click pe butonul "Cumpara bilete";

    Selectati categoria si numarul biletelor dorite;

    Completati datele personale pentru primirea codului biletelor achizitionate;

    Trimiteti comanda si introduceti datele cardului pentru a face plata;

    Verificati adresa personala de e-mail pentru confirmarea platii si primirea codului de bare al biletelor;

    Scanati codul de bare la intrarea in cinematograf pentru a valida biletele electronice.

    Orice tranzactie online trebuie finalizata in maxim 10 minute sau va fi anulata automat. Datorita platii securizate si pentru a evita achizitionarea acelorasi locuri de catre persoane diferite, in momentul in care ati ales butonul "Cumpara bilete" si va razganditi cu privire la achizitia acestora, locurile selectate vor ramane blocate pana la expirarea timpului acordat finalizarii primei plati initiate. Biletele achitate online pot fi printate cu pana la 30 minute dupa inceperea proiectiei, dupa care acestea nu mai figureaza in sistem, chiar daca plata biletelor a fost efectuata.

     

    Va rugam sa verificati ca locurile selectate sa fie cele dorite de dvs. inainte de a plasa o comanda. Biletele nu vor putea fi inlocuite, rambursate sau revandute.

     

    CineGold nu este responsabila in cazul in care clientul a ales gresit filmul / data / ora / locurile sau nu s-a prezentat la spectacol.

     

    Biletele pentru elevi, studenti, pensionari si copii sub 12 ani se elibereaza in baza unui document justificativ: carnet de elev, carnet de student, cupon de pensie, certificat de nastere etc.

     

    Biletele se pot achizitiona si de la casele de bilete din incinta cinematografului.

     

    Se ofera gratuitate pentru persoanele cu handicap?

    Persoanele cu handicap beneficiaza de gratuitate in zilele Luni - Duminica, pana in orele 18:00, in limita a 2 persoane/ film, respectiv 50 persoane/ luna calendaristica. Accesul se face pe baza certificatului de incadrare in grad de handicap, valabil la data prezentarii, si a cartii de identitate. O conditie necesara pentru ca persoanele cu handicap sa poata beneficia de aceasta gratuitate este ca la filmul ales sa fie achizitionat minim un bilet. Insotitorii persoanelor cu handicap pot beneficia de bilet gratuit. Acest beneficiu este valabil numai pentru filmele in premiera (la proiectiile 2D si 3D), fiind excluse: avanpremierele, sala VIP/ sala 9, evenimentele alternative. Pentru proiectiile 3D, ochelarii se achizitioneaza separat si costa 6 lei/perechea.

     

    Am o eroare, ce fac?

    In cazul in care intampinati probleme in rezervarea/achizitionarea biletelor, trimiteti-ne un e-mail cat mai detaliat despre problema cu care va confruntati pe info@cinegold.ro si vom reveni in cel mai scurt timp cu o solutie.

         

          Ce este Family Pack si care sunt conditiile de indeplinit pentru a putea beneficia de aceasta oferta?

         Pachet de familie/Family Pack pentru filmele de ANIMATIE - pentru vizionarea unui film de animatie in format 2D si 3D in familie:

  • Pachetele de familie sunt de 2, 3 sau 4 persoane, dupa cum urmeaza:

                        -   Family Pack – 2 persoane: pachetul contine 2 bilete:  1 copil + 1 adult

                        -   Family Pack – 3 persoane: pachetul contine 3  bilete: min. 1 copil + max. 2 adult

                        -   Family Pack – 4 persoane: pachetul contine 4 bilete: min. 1 copil + max. 2 adulti

           * pentru a beneficia de acest Family Pack este necesara prezenta a minim un copil. Prin copil se intelege orice persoana cu varsta intre 0-12 ani.

  • Reducerea este valabila pentru fiecare zi a saptamanii, la orice film de ANIMATIE.
  • Reducerea NU se aplica pentru filmele in AVANPREMIERA, sala VIP sau evenimentele alternative.
  • Ochelarii 3D NU sunt inclusi, acestia se achizitioneaza separat – 6,00 lei/bucata.
  • ATENTIE! Oferta de pachet de familie NU se cumuleaza cu alte promotii in desfasurare 
  • Pachetul de familie/ Family Pack NU este disponibil la vanzarea online, de pe site-ul sau aplicatia CineGold. Acesta poate fi achizitionat numai de la casele de bilete din incinta cinematografului CineGold Sibiu.
  • Biletele din pachetul de familie se achizitioneaza ca pachet si nu se pot anula individual. Daca se doreste anularea unui singur bilet, anularea se va face cu respectarea conditiilor de anulare ale companiei, si va fi anulat tot pachetul.